Nákupní košík

🌟 GARANCE SPOKOJENOSTI: Více než 16532+ spokojených zákazníků

✉️  Potřebujete poradit? Piště info@nakupdarek.cz

Nejčastější odpovědi na dotazy

Zde vám přinášíme nejčastější dotazy, které nám od vás chodí. Doporučujeme si je přečíst předtím než nám napíšete email.
Pokud potřebujete poradit ohledně něčeho jiného musíte nám napsat na email info@nakupdarek.cz

Prosíme, před odesláním dotazu na tento email si přečtěte tyto nejčastější otázky. Děkujeme

Přehled nejčastějších odpovědí​

Objednávky a doprava

Zboží máme na skladě v Česku a doba doručení je 1-2 pracovních dnů, většinou to stíháme doručit do druhého dne od objednání.

Pokud se stane že vám dorazí nekompletní objednávka, zkuste prohledat celý balíček včetně obalového materiálu znovu. Některé produkty dobalujeme a je možné že vyhodíte chybějící produkt i s obalovým materiálem.

Objednávku vám doručí společnost PPL, v děn doručen vám dojde SMS s časovým horizontem doručení.

Pokud se vám nedaří dovolat je možné že vyřizujeme zákazníka před vámi, doporučujme tedy zavolat o pár minut později. Naše telefonní linka je v provozu od pondělí do pátku 10:00 do 14:00.

Reklamace a vrácení zboží​

Na vrácení peněz máme 14 dnů, proto tedy musíte vyčkat. Může se však stát že se nám nějaký balíček ztratí, pokud vám tedy stále nebyly vrácené peníze napište nám na info@nakupdarek.cz číslo objednávky a číslo účtu pro vrácení peněz.

Zboží stačí zabalit a poslat zpět k nám společně s reklamačním formuláře. Veškeré informace najdete kliknutí tady.

Pokud vám dorazí jiné zboží než jste si objednali, ozvěte se nám na email a společně vyřešíme vrácení zboží a zaslání správného produktu.

Pokud máte jiný dotaz, napište nám na email info@nakupdarek.cz, kde vám odepíše pracovník podpory.

Vaše spokojenost

Spokojený zákazník je prioritou

Vrácení zboží do 14 dnů

14ti denní garance vrácení peněz

Express doručení

Následující den zboží doručíme

Otestované produkty

Produkty jsou testované zákazníky